0
Total € 0.00
  • Your shoppingcart is empty
Cerrar
+31 40 2468417

Extra informatie

Extra informatie vanwege COVID
Vanwege het COVID virus ontvangen wij veel vragen betreft onze openingstijden en ook de beschikbaarheid van producten.
Tot op heden kunnen wij nog steeds voldoen aan de vraag.

Qua levertijd is er wel vertaging bij sommige toeleveranciers maar ook de bezorgdiensten hebben het extra druk.
Vooral knipstalen per briefpost kunnen vertraging oplopen van meerdere werkdagen, pakketpost wordt gemiddeld wel op tijd geleverd.
Ons advies is om al rekening te houden met enkele dagen vertraging zodat wij ons beter kunnnen focussen op het verwerken van alle bestellingen.

Lees verder hieronder.

Ons kantoor is geopend tijdens regulieren kantoortijden

Ons kantoor en magazijn zijn geopend tijdens de lock-down, daar verzorgen wij alle online bestellingen.
Kantoor horas de visita (nl). Vragen ontvangen wij bij voorkeur per e-mail.

Advies aan huis blijft mogelijk

Een persoonlijke afspraak maken voor interieuradvies bij u thuis blijft mogelijk.
Meer informatie zie advice at home

Levertijd gemiddeld

Kijk voordat u bij ons informeert naar levertijd eerst naar de weergegeven levertijd bij het product vermeld op onze website. De levertijd wordt weergegeven in aantal werkdagen (ma t/m/ vr). Weekenden en feestdagen tellen niet mee.
Door een tijdelijke lagere bezetting bij onze toeleveranciers en de drukte bij bezorgdiensten kunnen bestellingen een vertraging oplopen. Tevens zorgt Brexit voor een vaak onbekand lange vertraging bij aanlevering vanuit Groot Britannië

Ook blijkt uit recente informatie dat de depots van bezorgdiensten overvol raken en daardoor vertraging qua levering kan ontstaan, terwijl u van ons al een verzendklaar bericht heeft ontvangen. Volg daarom altijd de informatie die u ontvangt van de bezorgdienst.

Knipstalen kunnen qua levertijd een langere vertraging oplopen
omdat daar door onze toeleveranciers geen urgentie aan wordt gegeven, dit ten gunste van het uitleveringen van reeds bestelde producten.

Vertraging e-mail beantwoorden.
Vanwege vertraging bij levering worden we overspoeld met vragen over levertijd, daardoor ontstaat er ook een vertraging op het verwerken van alle bestellingen. Wij doen ons uiterste best zo goed en zo snel mogelijk alle bestellingen en e-mail te verwerken. Ons advies is om al rekening te houden met enkele dagen vertraging zodat wij ons beter kunnnen focussen op het verwerken van alle bestellingen.
Bij voorbaat dank, kleurmijninterieur.

Heeft u vragen ?

Neem dan contact met ons op. Dit kan per e-mail klantenservice@kleurmijninterieur.nl,
maar ook telefonisch, of breng een bezoek aan onze grote showroom in Eindhoven, zie openingstijden.

kleurmijninterieur.nl - de gróótste woonbeleving behang en raamdecoratie.