0
Totaal € 0.00
  • Uw winkelwagen is leeg.
Verder Winkelen
+31 40 2468417

Informatie over het aanbieden van een pakket

Algemeen
Onderstaande informatie is van toepassing op de meeste pakket verzendingen, maar kan eventueel afwijken.
Deze info is gebaseerd op werkwijze van DPD maar ook andere pakketdiensten handelen vergelijkbaar.
Proefstalen wordt doorgaans per briefpost verzonden via PostNL. Bij briefpost is onderstaande niet van toepassing en is er geen track & trace mogelijk. Mocht u een proefstaal niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.


Verzendklaar bij kleurmijninterieur
  • Wanneer uw order verzendklaar is ontvant u van ons een email met daarin vermeld dat uw order verzendklaar is.
  • Deze wordt dan tegen het einde van de middag opgehaald door DPD.
  • Het kan voorkomen dat een order in meerdere delen wordt verzonden.

Bezorgindicatie (track & trace)
  • Wanneer het pakket smiddags is opgehaald door DPD ontvangt u meestal diezelfde avond of de ochtend erop een email van DPD met daarin een indicatie van bezorg dag & tijdstip. Met deze track & trace gegevens die u van DPD heeft ontvangen is het verloop van levering online te volgen.

Bezorging wijzigen
  • Na de eerste bezorgpoging ontvangt u van DPD een e-mail waarin wordt aangegeven dat de bezorging niet is voltooid worden er volgende alternatieven geboden:
  •  
  • A. Wijzig bezorgadres (bv werkadres).
  • B. Wijzig bezorgdag (zaterdag is doorgaans mogelijk).
  • C. Afhalen afhaalpunt bij u in de buurt.
  • D. Neerzettoestemming particulieren.

Onjuist adres
  • Het pakket wordt aangeboden op het adres wat u heeft ingegeven bij het plaatsen van de bestelling.
  • Mocht het adres onjuist zijn voordat (een deel van) de order verzendklaar, informeer dan z.s.m. de klantenservice van kleurmijninterieur.
  • Mocht het adres onjuist zijn nadat (een deel van) de order verzendklaar is, informeer dan z.s.m betreffende pakketdienst; zie email van betreffende pakketdienst.
  • zie ook: bezorging wijzigen

Afhalen bij een afhaalpunt
  • Wanneer u een pakket liever wilt afhalen bij een afhaalpunt handel dan als volgt:
  •  
  • Geef bij het bestellen uw thuis adres op.
  • Laat het bezorgen bij uw thuisadres.
  • Wanneer u niet thuis bent ontvangt u van DPD per e-mail een bericht om de bezorgingwijze aan te passen.
  • Middels de link van DPD kunt u online een afhaalpunt kiezen bij u in de buurt.
  •  
  • zie ook: bezorging wijzigen

Beschadigd pakket
Wanneer een pakket beschadigd wordt aangeboden handel dan als volgt:
  • Weiger het pakket en geef de aanbieder de rede waarom u het pakket niet in ontvangst wilt nemen.
  • Stuur een e-mail naar onze klantenservice en vermeld daarbij waarom u een pakket heeft gewijgerd.
  • Uw klacht wordt in behandeling genomen en wij nemen vervolgens contact met u op.

Blijkt het pakket na het uitpakket beschadigd of andere gebreken te vertonen handel dan als volgt:
  • Stuur een e-mail naar onze klantenservice met daarbij de klachtomschrijving en een foto van het mankement. 1 foto is vaak voldoende.
  • Uw klacht wordt in behandeling genomen en wij nemen vervolgens contact met u op.
✔  Uitgebreide knipstalen Service
✔  Waardering klantenservice 9.6
✔  Grote inspiratie showroom in Eindhoven
✔  Gratis professioneel interieuradvies door stylisten
Raamdecoratie 15% Korting
top