0
Totaal € 0.00
  • Uw winkelwagen is leeg.
Verder Winkelen
+31 40 2468417

Retourneren

Voorraad / Retourrecht
Vooraad producten zijn producten welke in onze showroom uit voorraad beschikbaar zijn. Als een artikel uit voorraad wordt geleverd wordt dit als volgt aangegeven: Voorraad artikel voorraad
Voorraad artikelen worden uiteraard retour genomen, uitgezonderd uitverkoopartikelen.

Alhoewel wij beschikken over een hele grote showroom voorraad betreft het vooraad gedeelte slechts een marginaal deel van ons totale (online) aanbod, welke hoofdzakelijk bestaat uit maatwerk producten. Omdat wij specialist zijn in maatwerk producten kunnen wij deze producten relatief snel leveren, al vanaf enkele werkdagen.

Maatwerk producten zijn producten die speciaal per klant worden besteld en geleverd in een gewenste afgemeten hoeveelheid en/of kleur(bad) en/of bepaalde afmeting op maat en kunnen derhalve niet worden geretourneerd, zie toelichting hieronder.
Kleurmijninterieur levert hoofdzakelijk maatwerk producten.
Het gaat hier om producten afgesneden per meter, geconfectioneerde producten, producten op kleur gemaakt, producten per klant geproduceerd. Deze op maat geleverde producten maken geen deel uit van het retourrecht en kunnen ook niet retour worden gezonden, tenzij het product gebreken vertoond. Hieronder een overzicht van onze maatwerk producten:
  • Gordijnen, Dekbedovertrekken, Kussens
  • Op maat geconfectioneerd
    met stof naar keuze.
  • Rolgordijnen, Zonwering, Vliegengordijnen, Interieurstickers
  • Op maat geproduceerd.
  • Fotoproducten / Fotobehang, Behangpanelen, Behanglampen
  • Op maat geproduceerd,
    met dessin of (eigen) foto naar keuze.
    Gordijnstoffen, Statisch & Plakfolie, Tafelzeil, Behang
    Op lengte gesneden.
  • Verfproducten, Autolakken
  • Op kleur gemaakt.
    Bovenstaande maatwerk producten kunnen niet retour.
    Knipstaal bestellen / bekijken

    Ons advies is om altijd van het gewenst product vooraf een knipstaal op te vragen of wanneer dit niet mogelijk blijkt het product of knipstaal te bekijken in onze showroom. Wij beschikken over honderden collectieboeken in diverse productgroepen waarbij onze stylisten u graag helpen. Dit kan vrijblijvend maar ook op afspraak.
    Behang
    Behang wordt geproduceerd in kleine batches. Fabrikanten doen dit om er er zeker van te zijn dat wat ze produceren ook zoveel mogelijk ook wordt afgenomen. Het nadeel van deze kleine batches is dat er kleurverschil ontstaat tussen de batches onderling. Omdat behang tegen elkaar wordt aangebracht is dit verschil in kleurnuance, hoe klein dan ook, altijd wel zichtbaar. Het is daarom raadzaam vooraf te (laten) berekenen hoeveel rollen er nodig zijn omdat zelfs bij het nabestellen de kans groot is dat deze geleverd wordt uit een andere batch waarbij de mogelijkheid tot kleurverschil aanzienlijk is.
    Bijna al het behang wat wij leveren wordt speciaal per klant in gewenste hoeveelheid besteld en is daarom een maatwerk product. Besteld behang nemen we uiteraard niet retour. De kans dat een (andere) klant het zelfde dessins afneemt in ook de zelfde kleur en dan ook nog eens de zelfde hoeveelheid uit een aanbod van meer dan 50.000 dessins is nihil.

    Een uitzondering hierop is behang besteld uit onze voorraad. Behang dat wordt besteld uit onze voorraad nemen we uiteraard wel retour omdat we daarvan een grotere partij ineens afnemen. Meer info hieronder.


      Behang geleverd uit voorraad kan uiteraard retour
    Bij behang geleverd uit voorraad is de partij zodanig afgestemd op zowel retour als nabestellen dat u nagenoeg altijd over de gewenste hoeveelheid kunt beschikken.

    Behang uit voorraad kan retour worden gezonden volgens onderstaande voorwaarden:
    • Indien het ontvangen behang geleverd uit voorraad niet geheel aan uw verwachting voldoet kunt het behang terugsturen en eventueel ruilen voor een ander dessin. Hierbij wordt het verschil in prijs + verzendkosten berekend.
    • Retourrollen dienen retour ontvangen te worden in de onbeschadigde en originele verpakking.
    • De verzendkosten zijn voor rekening van de afnemer.
    • Behangrollen dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst datum retour te zijn ontvangen.
    • Terugbetaling van tegoeden geschied zoveel mogelijk binnen 10 werkdagen doch maximaal binnen 22 werkdagen.
    • Indien een voordeel is berekend op verzendkosten omdat er boven een bepaald bedrag aan producten is besteed wordt dit voordeel op verzendkosten na retourzending alsnog verrekend.
    • Wanneer u retourneerd doe dit dan altijd aangetekend ! Het komt helaas vaker voor dat een pakket beschadigd of helemaal niet wordt ontvangen.
    • Behang uit voorraad wordt aangegeven door de term voorraad artikel, geaccentueerd met een groen vinkje.


    Behang niet uit voorraad (besteld uit collectieboeken) kan niet retour.
    Het grootste deel van ons online aanbod behang wordt speciaal per klant besteld.
    Wanneer dit behang (uit de collectieboeken) op verzoek wordt besteld dan betreft het maatwerk. Er wordt dan speciaal voor een klant een afgemeten hoeveelheid afgenomen uit een bepaalde batch. De kans op nabestellen vanuit dezelfde batch is meestal onmogelijk en bij retoursturen zal die bestelling niet meer worden afgenomen. De kans dat uit een wereldwijd wisselend aanbod van wel meer dan 50.000 dessins hetzelfde dessin in dezelfde kleur (batch) in gelijke hoeveelheid wordt afgenomen is nagenoeg nihil.

    Mocht u behang uit onze collectieboeken willen bestellen dan adviseren wij u om vooraf naar een knipstaal te informeren of het product te komen bekijken in onze showroom. U bent van harte welkom.
    Uitverkoopartikelen
    Naast maatwerkproducten zijn ook uitverkoopartikelen uitgezonderd van retourrecht.
    Uitverkoopartikelen zijn voorzien van een extra lage prijs en worden duidelijk aangeduid als volgt:


    50%
    opruiming


    Onze uitverkoop artikelen worden ook weergegeven in de categorie SALE
    Retourneer kosten
    Mocht een product uit voorraad worden teruggestuurd dan zal de koper de kosten voor het (aangetekend) retourneren dragen. Mocht het voorkomen dat er een verkeerd product of een product met gebreken is verzonden dan zullen de kosten worden gedragen door de kleurmijninterieur.
    Let op dat bij het in ontvangst nemen van uw product controleerd of de verpakking geen gebreken en of beschading vertoont. Wanneer er wel sprake is van een gebrek / beschadiging dan direct het pakket weigeren, dus niet aannemen. Hierdoor zal er sneller een vervangend product worden aangeboden en kan de schade worden verhaald op de vervoerder.
    Heeft u vragen ?
    Neem dan contact met ons op. Dit kan per e-mail klantenservice@kleurmijninterieur.nl,
    maar ook telefonisch, of breng een bezoek aan onze grote showroom in Eindhoven, zie openingstijden.

    kleurmijninterieur.nl - de gróótste woonbeleving in behang en raamdecoratie.
      
    ✔  Uitgebreide knipstalen Service
    ✔  Waardering klantenservice 9.6
    ✔  Grote inspiratie showroom in Eindhoven
    ✔  Gratis professioneel interieuradvies door stylisten
    Gordijnstoffen 20% Korting
    top