0
Total € 0.00
  • Your shoppingcart is empty
Close window
+31 40 2468417

Advies bij Problemen

In elke situatie kan het wel eens voorkomen het niet verloopt zoals verwacht.
Middels deze pagina proberen wij u zo goed mogelijk de juiste oplossing te bieden.

Gratis knipstalen service

Komt het product wel overeen zoals op mijn beeldscherm weergegeven.
Wij doen ons best de producten zo goed mogelijk te presenteren, toch kan het product afwijken vanwege een andere kleurbad of helderheid / avondmodus van uw beeldscherm, of heeft u er wellicht toch een andere verwachting van.

Ons advies is om wanneer mogelijk eerst een knipstaal te bestellen. Een knipstaal is gratis. U betaald wel een klein bedrag (gemiddeld 1,50) maar dat krijgt u automatisch retour bij aankoop van het overeenkomstige product.

Meer info over onze gratis knipstalen service vindt u hier: Free sample service (nl)

Product

Vragen of problemen m.b.t. Behang
De meeste antwoorden vindt u bij : behang veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Fotobehang
De meeste antwoorden vindt u bij : fotobehang veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Plakfolie / Raamfolie
De meeste antwoorden vindt u bij : plakfolie / raamfolie veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Interieur-stickers
De meeste antwoorden vindt u bij : interieur-stickers veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Gordijnen
De meeste antwoorden vindt u bij : gordijnen veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Vliegengordijnen
De meeste antwoorden vindt u bij : vliegengordijnen veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Tafelzeil
De meeste antwoorden vindt u bij : tafelzeil veel gestelde vragen.
Vragen of problemen m.b.t. Binnenzonwering
De meeste antwoorden vindt u bij : binnenzonwering veel gestelde vragen.

Bestellen

Het lukt niet om een product in winkelwagen te plaatsen.
Uw webbrowser blokkeerd waarschijnlijk cookies.
Probeer het op een ander apparaat of gebruik een andere webbrowser (Firefox, Chrome, Edge...). Lukt het alsnog niet om een product in winkelwagen te plaatsen neem dan contact op met onze klantenservice.
Berekende prijs of andere info lijkt niet juist.
Neem contact op met onze klantenservice.

Betalen

Het lukt niet om en betaling te verrichten of juist af te ronden.
Het zijn dat een bank tijdelijk niet bereikbaar is. Storingen worden doorgaans vermeld op allestoringen.nl / allestoringen.be.

U kunt later nog eens de betaalprocedure opnieuw starten. Open uw mailbox. Daar vindt u een orderbevestiging. Open de e-mail en klik op de betaal-link. Zo kunt u nogmaals een betaalsessie starten wanneer uw bank weer beschikbaar is.

Lukt het alsnog niet om de betaalprocedure te voltooien maak dan het totaabedrag over naar onze rekening.
Onze rekeninggegevens zie métodos de pagamento.
Mijn betaal sessie is verlopen.
Open uw mailbox. Daar vindt u een orderbevestiging. Open de e-mail en klik op de betaal-link. Zo kunt u nogmaals een betaalsessie starten wanneer uw bank weer beschikbaar is.

Lukt het alsnog niet om de betaalprocedure te voltooien maak dan het totaabedrag over naar onze rekening.
Onze rekeninggegevens zie métodos de pagamento.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Kijk in uw spambox of onze orderbevestiging per ongeluk daar is terecht gekomen.
Niet gevonden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen factuur ontvangen (pdf e-mail bijlage).
Het komt wel eens voor dat een bijlage wordt verwijderd door een virusscanner. Neem contact op met onze klantenservice, dan sturen wij u nogmaals de factuur per e-mail.

Levertijd

Wat is de levertijd van mijn bestelling.
Meer info over levertijd vindt u hier: prazo de entrega.

De levertijd van een knipstaal is vaak net wat langer dan de levertijd van het betreffende product.
Deze levertijd staat ook vermeld bij productinformatie van het betreffende product.

Meer algemene informatie over knipstaal vindt u hier: Free sample service (nl).

Bezorging

Ik heb een vraag betreft de bezorging van mijn bestelling.
Wanneer u een vraag heeft betreft bezorging kijk dan eerst op bezorginfo.

Retourneren

Waar vind ik info betreft retourneren.
Stuur nooit zonder overleg met kleurmijninterieur een product terug naar klerumijninterieur !

Kleurmijninterieur levert hoofdzakelijk maatwerk, m.u.v. voorraad.
Maatwerk wil niet betekenen dat het product gepersonaliseerd moet zijn. Producten worden ook vaak in een vaste afmeting aangeboden en derhalve zodanig op bestelling geproduceerd.

Meer info over retourneren vindt u hier: return shipment (nl).

Veel gestelde vragen - algemeen

Niet gevonden wat u zocht !
Veel meer antwoorden vindt u hier : faq (nl).




top